27 martie 2011

shy

18 comentarii:

Lumi RO spunea...

Imi place brandusa, mi-e dor e branduse!

CARMEN spunea...

Toate sunt frumoase, dar parca a III-a este cea mai cea! :)

Anonim spunea...

Felicitari pentru noul Fuji, sa-l stapanesti sanatos, vad ca face treaba foarte buna (cand este folosit cu talent :)

isabella kramer - veredit spunea...

such wonderful springtime shots!!! great work!

April spunea...

Galbena e a mea ;)
Frumoasa toata seria!

florin spunea...

Va multumesc mult pentru vizita si aprecieri!
@ Lumi, si mie imi plac tare mult brandusele, daca tine vremea cu mine am sa urc la munte sa "rapesc" din covorul mov ...
@ Carmen, a treia e oglinda soarelui ...
@ Glyf, mersi de urari, mai am de invatat inca multe! incepand cu violeta din 5 martie toate sint facute cu noua jucarie; la cele cu turturica am folosit zoom-ul maxim
@ veredit, thank you!!

florin spunea...

Multumesc, April .... asa sa fie!

Adrian Frăţilă spunea...

Frumoase cadre!

florin spunea...

Multumesc, Adrian. Ma bucur ca iti plac!

Anonim spunea...

A bit like life itself.

Please have a good Tuesday.

daily athens

Ishtar spunea...

Superbă seria de floricele :)

Gabriela Pana spunea...

frumoasa primavara de pe blogul tau colorate si parfumata...o splendoare....

florin spunea...

Multumesc mult!

Unknown spunea...

Foarte faine pozele tale ,Florin, felicitari!

florin spunea...

Mersi, Joco!

Anonim spunea...

Magnificas fotografias. Mis felicitaciones.Muchos saludos.

Se-cret spunea...

Una și una sunt frumoase și face bine la suflet să le vezi!

florin spunea...

Multumesc!!